onsdag 9 juni 2010

What do you know about me?




Tänkte skriva lite saker som ni inte kanske vet om mig:)


x Jag har skolios, alltså ryggraden har växt snett.
Man känner inte av någon smärta men jag kan ju erkänna att det inte
ser så snyggt ut. Väntar på ett brev hem om jag ska få operera eller inte.

x Jag är livrädd för hundar och spindlar. Får ångest nästan varje gång jag träffar en hund.

x Min pappa dog i en bilolycka när jag var fem år.

x min pappa kom från England, jag är alltså både svensk och engelsk medborgare.

x Jag har dyslexi. Har problem med att stava och att läsa. Något jag önskar mer än allt annat att jag inte hade. Tur att datorn finns :)

x Jag har aldrig rökt eller kommer aldrig att röka. Ett big NO NO!!

x Två personer jag alltid har velat träffat är Simon och Tomas.

x Jag har jälit kort stubin. Man retar inte upp mej för då får man smaka på Jyrgen ;) hihih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)