söndag 27 juni 2010

Bye bye lifestyle




Ja bilderna talar ju för sig själv. Jag är så mega super trött på mitt rum, denna stad och alla som bor i denna stad. Nu ska jag riva ut allt ur mitt rum och skura och göra rent precis allt och ställa om allt i rummet. Kanske jag känner mig gladare efteråt eller vem blir glad av att städa lixom. hmm... vet inte varför jag ens skriver det här onödig. Efter skiten är klart så ska jag sätt igång med lite träning för nu blev det ju lite fusk under midsommar.. aja får lägga in en efter bild när jag blir klar. en sak till, jag funderar på att byta header till något lite mer jag men får se om timmarna räcker till det.
//pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)