tisdag 22 juni 2010

The way to the past



Fan insåg inte hel jäkla smal jag va förra sommaren :,( Blir att kämpa till den där magen med randiga bikinibyxor... men jag är iallafall på väg. Kör smoothie dieten och massa träning :D
Min frukost ser mera ut såhär nu för tiden, en smoothie och en nektarin.
Morgonens smoothie innehåller: Ett halvt äpple, en msk äppeljuice, en dl lätt yoghurt, en dl mjöl, en näve havregryn och lite kanel :) mums

Idag får jag förhoppningsvis sätta om mitt löshår.. Vill inte gå runt med kort hår för det känns inte som jag. Idag ska jag även sitta barnvakt i några timmar :) Men nu ska jag inte ligga här längre måste ju ut och träna bort fläsket ;)
//puss

3 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket!! :)
    O Tack de samma! :)

    Ha en bra dag!

    http://mallamousan.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, naglar, mode och skönhetstips.
    Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör och nagelteknolog.
    http://abbylarsson.blogg.se.
    /A

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)