torsdag 17 juni 2010

One year ago, if I could turnback time....


Jag för ett år sen. Var i hemma i England med min booubii Jenny. Saknar den tiden, hade långt, var dyng smal jämfört med nu.. Asså nu blire hård bantning LOVAR ALLA HÄR PÅ BLOGGEN :) Asså gud vad jag saknar England... Tänker flytta dit och plugga efter studenten. Allt är så grymt mycket roligare där och alla är så snälla :) Ska försöka övertala mamma en resa dit till hösten, hihi så klart utan henne, det är ju tradition vet ni. Önskar att min pappa levde så han kunde visa mer och berätta om allt.. Kan inte räkna på fingrarna hur många gånger jag varit där men en sak är säker, DET ÄR FAN ALDRIG TRÅKIGT.

1 kommentar:

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)