onsdag 9 juni 2010

Take me to the prom


Sitter i skolan och tråkar. Följde med mamma till frissan och orkade inte åka hem i mellan. Börjar halv 12 egentligen. Det blir grillning vid sjön och spela volley boll :)

Ikväll ska jag iväg och titta på balen. La ut en bild från förra året när min syrra gick på balen med Johan. I år är det min kusin Johanna som går på balen och jag ska var där och fota henne. Tycker dock lite synd om dom eftersom det regnar...
Jag längtar tills jag ska få gå på balen. Jag ska se ut som en riktig prinsessa. Älskar verkligen alla klänningar och håruppsättningar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)