tisdag 29 juni 2010

Eleven, Twelve.....


Jag brukar inte lägga upp bilder på mig själv så ofta men nu tänkte jag göra de iaf för eran skull :$ En anledning till detta är att jag inte har någon kamera förutom min mobil kamer med 8.1 megapixel. Tänkte bara säga att jag och tobbi har varit tillsammans i 11månader idag :) grattis till oss.

Idag har jag suttit barnvakt hela dagen till Agnens Ludwig och Lowisa, jätte söta och snälla barn så det var inga problem med att ta hand om dem. Gick även en runda på stan men kom otroligt hem tomhänt ;) Just nu tänkte jag göra något till mina vidriga fötter och ikväll kommer min tobbi hit och sover hos mej (a)
//ELLIE

9 kommentarer:

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)