måndag 14 juni 2010

För vi har tagit studenten... fast ne



Ne det är tyvärr inte jag som har tagit studenten :( Jag tar min om två år, TVÅ ÅR!! ap långt kvar. Det är Tobbibow och Slimmy Jimmy som har tagit studenten.
Jag gick upp as tidigt och fixade mig och sedan tog buss till Degerfors. Sedan i Degerfors tog jag tåget till Hallsberg. I Hallsberg sen gick jag ner mot skolan. Visste att tobbe hade nämnt nått att skolan var stor men inte SÅÅ stor :O Skulle hitta hans föräldrar där men det var ju i princip omöjligt. Det var av renslump att jag hittade dem. Stod där och väntade en liten stund tills alla de 24 klasserna sprang ut. Började nästan gråta när jag såg hur fin min prins var. hihih han var rätt dragen dock när hon kom. Vi stod kvar där ett tag och grattade honom. Sedan letade vi upp Jimmy och grattade honom med. Efter all flak åkning och grattande tog jag tåget till Örebro och sedan Bussen hem till Karlskoga. Väl hemma sen gick jag upp till Tobbe och åt studentfika och mös lite med honom. Sedan kom mamma och hämtade mig och körde mig till min kusin Johanna som oxå hade tagit studenten. Mer fika där!! :O fick skynda mig därifrån för jag skulle till Jenny på kvällen på klassfest eftersom vi egetligen oxå slutade idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)