måndag 21 juni 2010

Stolt :)

Sitter och dricker min lunch just nu som består av min egna goa smoothie (;
Består av 5 jordgubbar en halv, banan, 1 dl yoghurt, 1dl mjölk och en näve havregryn.
SUPER GOD OCH NYTTIG :D

Idag har jag och Jenny varit ute och i två timmar, kan säga att mina fötter inte mår så bra just nu, men det får vara värt smärtan. Efter promenaden kom tobbe och hämtade mig. Vi åkte och hämtade mamma på blomaffären och åkte sedan och handlade lite saker. Helt plötsligt hade hela min dag gått hmm...

Tänkte att ni läsare kunde komma med förslag, om det är något speciellt ni skulle vilja att jag skriver om i bloggen. Det spelar ingen roll om vad det är,jag kan allt vara öppen :)
//puss

16 kommentarer:

  1. SV: tack tack detsamma ;) den där såg minst lika god ut;)

    SvaraRadera
  2. sv: taack så himla mycket! :)

    SvaraRadera
  3. tack så jätte mycket tjejen! din
    är också fin :D

    SvaraRadera
  4. tack så jätte mycket :D:D

    / hejemma.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Hejhej!
    Tack för att du besökte min blogg, tror du att du kan rekomentera dem för några? Jag skulle verkligen bli glad, du behöver inte göra det om du vill!
    Kram Ruisa <333

    SvaraRadera
  6. Och föresten, jag gjorde nyss din smothie, fast min var komplicerad. Hade ingen riktigt yoghurt så jag tog sånna här små yoghurtar som redan va blandade och mixa allt med banan, hallon och jordgubb! Men den blev faktiskt ganska god.
    Tack för tipset!
    Kram Ruisa <333

    SvaraRadera
  7. tack alla för era kommentarer (a)
    Hoppas ni följer min blogg (a)

    SvaraRadera
  8. En till som varit hurtig idag =) och smootien såg riktigt god ut =)
    SV: tack så mycket =)

    SvaraRadera
  9. sv; aww tack :D du med :)

    åh, den såg riiktigt god ut :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)