tisdag 8 juni 2010

Starting a new life ...




Okej så här är det. Jag har haft super mycket att göra på sista tiden och har helt enkelt inte hunnit att blogga... Men nu kan jag berätta att allt snart är över för min del :D Var i skolan en timme idag och fick reda på mina sista betyg. Är inte jätte nöjd ännu med alla betyg men är ju såklart inte klar än med alla kurser så jag har ju fortfarande något att jobba på. Skulle själv vara mer nöjd om det hade stått MVG på engelska A och naturkunskap A, men tyvärr så gör det inte det.


Mina betyg
Historia A : MVG
Naturkunskap A : VG
Tysk steg 3 : MVG
Engelska A :VG
Matte A : VG
Religionskunskap A : VG
Bild : VG
Svenska A : VG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)