måndag 26 april 2010

Vilken dag :O


Är helt slut. Det har varit en konstig dag för mig. Jag har varit as varm hela dagen och svettats som en gris och blödit näsblod och varit yr :S Asså jag vet inte vad som händer :S Åkte till frisören idag efter skolan. Vilken lycka håret hade kommit. När vi öppnade paket upptäckte vi att dom hade glömt att lägga i tejpen :O gaah nu måste jag ju beställa en tredje tid hos frissan :O hur jäkla svårt kan det va och få sitt löshår:? men iallafall så var håret jätte fint och jätte långt :$ Efter frissan så gick jag hem till min tobbsi :$<3> Väl hemma sen har jag legat med historia boken och försökt trycka in i skallen allt som står i den där jädrans boken. Är helt färdig nu och vill inget annat än att sova så nu tänker jag göra det ;)
// god natt puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)