söndag 18 april 2010

Hiss & Diss


Jag tänkte att jag skulle lägga in dagens hiss och diss outfitoch den här dagen går dissen till Leighton Meester. Asså den är inte snygg någonstans. Hon har en genomskinlig ful spetstopp som hon matchar med ett par fula beigea gubbyxor :S Frisyren och make-upen vill jag oxå dissa. Vem vill se så tråkig ut nu när det väntas en färgglad vår?

Dagens hiss går till Stephanie Pratt. Hon har på sig en enkel blå-lila tröja som hon matchar med ett par snygga mörka jeans och ett par lila high-hills. Jag vill även hissa hennes enkla frisyr som är skit snygg till outfiten. Det är även skit snyggt med raybans i vårsolen eller vad tycker ni? :)
// puss

1 kommentar:

  1. Jag tror faktiskt att jag är helt oense med dig. Tycker Leightons outfit var riktigt snygg (på rätt person) och Pratts rätt tråkig och vardaglig.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)