onsdag 21 april 2010

Min dag

Idag gick jag som vanligt till skolan. Dagen började med 5kilometer löpning och de är ju ingen match för mej inte ;) Jag tycker faktiskt om att springa.

Skolan var som vanligt hade bara tre lektioner idag så det var ganska så soft.
Fick gå upp till mammas jobb en timme innan jag fick skjuts hem. Det var lätt värt den långa väntan eftersom de snö-regnade och det är rätt så långt hem.

Jag hann att vara hemma i en kvart sen bar det av till hallen för avslutning med laget. Vi spelade match på A-pojkarna och fick dyng stryk som vanligt. Min lillebror spelar i det laget så de var inte så kul att höra allt igen när man kom hem.

På kvällen satt jag mig och tittade först på Anna Ankas program. Asså jädrar vilken skön människa hon är jag skulle lätt vilja umgås med henne. Efter det så började andra avenyn. Undrar om jag är ensam om att titta på det i denna värld? Har man en gång börjat titta på programmet så går det inte att sluta. Mitt i programmet ringer det på dörren och där står han min prins. Va förvånad jag blev att han skulle komma eftersom vi sa att vi inte skulle ses idag men han kunde inte hålla sig :$ Jag ska inte klaga för jag blev så jäkla glad att det var han som stod utanför min dörr :D Ne nu ska jag inte tjata mer för nu ska jag försöka få lite sömn för jag börjar nämligen klockan 8 imorn, not so nice liksom, men aja ni få som läser min blogg får sova så gott så ses vi imorn och ni vet ju vad som händer mig imorn ;)
//puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)