söndag 25 april 2010

Sjukt :8

värsta sjuka natten:S Vaknade ca 5 gånger av att jag har drömt sjuka drömmar, asså jag skäms typ över dom:$ aja men går dagen kan man säga sög med stort S!! Hade tänkt åka hem till Jenny och haft tjejkväll men fick migrän typ :S mådde så jäla dåligt hela kvällen så den dog slut runt tio för mig, det har aldrig hänt.

Imorse vaknade jag runt halv tio. Det är sjukt hur mycket jag saknar tobbii, det har ju bara gått en helg. Asså klarar jag inte en helg lr?:O säger bara stackars honom:$
Idag blir det nog också hemma dag eftersom jag fortfarande har spräng huvudvärk"/ ska försöka skriva lite historia och ett nytt referat. Håller tummarna på att jag får träffa min bebe ikväll en stund:)
//puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)