måndag 19 april 2010

:D

Förlåt för den sena uppdateringen:$
Min dag började med att jag blev väckt av mamma eftersom jag råkade tappa bort min telefon igår... Jag fick som vanligt gå till skolan eftersom min cykel har blivit snodd och de går inte några bussar ifrån min gata.. I skolan hände det inte något speciellt eller vi hade ett naturkunskaps prov sist på dan som jag hoppas gick bra ;)
Något bra som hände under dagen var att en tjej hade hittat min mobil så när skolan hade slutat gick jag och min pojkvän dit och hämtade den. Gissa att klumpen släppte i mage :O
Efter det så gick vi hem till honom en stund innan han skulle iväg på träningen.
Hemma sen så var min syster och hennes pojkvän hemma och åt middag sedan tittade vi på Hollywood fruar och top model.
Nu ska jag gå och ta en varm dusch och sedan sova natti natti :)
// puss

2 kommentarer:

  1. Tack, det var snällt sagt :). Din är dessutom inte så dum den heller :).

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)