söndag 18 april 2010

God morgon ;)



God morgon bitchies! ;)
Vaknar som vanligt ap tidig, börjar tröttna ganska rejält på de nu, men jag vet inte vad jag ska göra åt saken liksom "/
Går kvällen var ganska lugn. Jag och min pojkvän gick på bio vid halv nio tror ja. Skulle titta på Shouter Island. Den var för komplicerad för mig :S Asså på slutet var de helt f*ckt up man fattade ingenting. Asså jag satt nog som ett frågetecken hela film medan min pojkvän satt och hade massa teorier hur den skulle sluta :S

Idag blire att ta tag i skolarbete. Jag har ju missat alla genomgångar i naturkunskap eftersom jag har varit i England och sen i Thailand. Sen lite senare blir de väl att åka och titta på basket och sen hem till min halv pappa och äta. Inte världens roligaste dag men den får duga ;) puss<3

P.S mitt löshår kommer på torsdag :D Ja klippte ju av mig mitt långa hår innan Thailand och ångrar mig till tusen så jag fick löshår av mamma när jag fyllde år, har ju aldrig haft löshår innan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)