torsdag 22 april 2010


Hmmm är ganska sur nu men men....
I skolan gick det ovanligt bra halva dagen med MVG+ på alla mina tyska uppsatser :D
Men de roliga varar ju tydligen inte länge, på matte provet fick jag 12,5poäng alltså bara ett G :O vad har hänt med deij Ellie Pellie?
Mitt i allt detta ringer min frisör och säger att håret inte har kommit :O det kan ju inte bli sämre liksom. Som tur sa hon att jag kunde komma dit och börja färga håret så ska vi sätta i håret imorn.. bra tänkte jag liksom så jag åkte dit. När jag blev färdig så märker jag det gula håret:OOO Det är inte sant så nu sitter jag här lessen med gult hår :(
Som en liten tröst så ska jag ju dit och sätt i håret imorn och då skulle vi förbättra färgen. Hoppas bara nu att löshåret inte är i en gul färg :O

Ett plus denna dag är min underbara Tobbi som kommer och tar hand om sin guling <3:$
//puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)