söndag 2 maj 2010

Valborg :D

Johanna Jennifer och Jenny
Arthit och tobbi
Mitt ass
Madde och en dragen Jenny
Arthit och tobbiiii
Madde ;)
Casper, Jennifer och Johanna

Dålig uppdatering... men iaf i fredags så vare ju valborg :D dagen började med en springtur till skolan eftersom jag försov mig... Väl framme vare träning med intervall löpning :O gaah höll på att dö! Efter döds löpningen skulle jag och Linda till Örebro så vi fick lite bråttom så jag fick springa hem IGEN:O Det är fan 4,5 kilometer hem.

Efter en tids väntan kom vi till Örebro och där blev det en rusch genom affärerna eftersom jag skulle bjuda på lite mat och sånt innan vi drar på fest. Jag hittade två linnen, en vit spets klänning, två par örhängen, ett på skintights och två nagellack. På bussen hem så blev jag överraskad av tobbi som satt på bussen hem från skolan, myyys<3

Väl hemma sen var det 40 min att göra sig i ordning på och städa :O wow det hinner man ju aldrig. Men aja alla kom och vi grillade och åt mat innan vi drog vidare på annan fest i stan. På festen var alla redan dyng raka och han som hade festen var dyng tjurig och slängde ut mina kompisar förutom Casper så dom andra drog vidare medan vi stannade :)

Efter förkröket drog vi till wickan. Där blev det dansgolvet som gällde resten av kvällen. Hade stora blåsor under fötterna efter all dans. Vid 2 gick vi där i från till viking och åt fylle pizza :D där mötte jag även tobbi och erik och massa andra :D vi gick hem till tobbe eftersom han bor i stan så att vi slapp gå i hundra år :D sen det som hände hos tobbi stannar hos tobbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)