måndag 31 maj 2010

Food + film = Ellie time


Vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera min blogg på sista tiden men saken är den att jag har haft så mycket att göra. Ska försöka bättra mig nu eftersom skolan och allt sånt drar mot sitt slut.

Idag var jag som vanligt i skolan hela dagen. Lite surt äre att det är så fint väder ute...
Kom hem sen i några minuter innan jag drog vidare på andra saker. Väl hemma sen har jag nördat framför datorn och råkat glömma bort att äta :O Det får bli en sen middag med köttbullar och potatis sallad. Ska titta på Dear John och njuta av min gourmé middag :D
// puss Ellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Den där Elli

Mitt foto
Är en glad tjej på sjutton år som lever mellan två städer. Jag älskar mode och festliga miljöer som ni kanske märker ;)